De ce sa alegi integrarea AdWords in strategia ta web?

De ce sa alegi integrarea AdWords in strategia ta web?

0 Shares
0
0
0

O parghie formidabila pentru a-ti imbunatati vizibilitatea si a atrage mai multi potentiali clienti pe site-ul tau, Google Ads iti ofera multe oportunitati.

Metodele pentru a-ti atinge obiectivele sau potentialii clienti pe internet sunt multe si variate, iar cel mai cunoscut este cu siguranta SEO.

Dar, ca multi, esti in cautarea unei solutii care sa fie rapid implementata, dar totusi eficienta si cu siguranta ai auzit de SEO platit.

Pentru a-ti permite sa faci pasul cu incredere, iata de ce ar trebui sa utilizezi aceasta strategie de link sponsorizat pentru afacerea ta.  

Ce este publicitatea pe Google?

Inainte de a vorbi in mod special despre publicitatea pe Google, iata un mic memento, deoarece multi oameni confunda SEO si SEA.

Primul, care este acronimul pentru optimizarea motoarelor de cautare, desemneaza un set de tehnici pentru a obtine o referinta mai buna in rezultatele organice pe diferite motoare de cautare (Google, Bing, Yahoo, Qwant…).

Al doilea, acronim pentru Search Engine Advertising, inseamna publicitate pe motor de cautare. Pe Google, prin intermediul platformei Adwords, selectezi cuvintele cheie pe care doresti sa te pozitionezi si sa vezi ca anunturile tale apar in conformitate cu solicitarile utilizatorilor de internet.

Costul poate depinde de numarul de aparitii ale anuntului in rezultatele cautarii sau de numarul de clickuri. Pentru a afla cum sa creezi primul tau anunt Google, poti apela la echipa https://moloso.ro/google-ads/.

Dupa cum vei putea vedea, nu vei aparea in acelasi loc daca faci SEO sau SEA platit. Desigur, pozitionarea este unul dintre avantajele sale, dar nu numai. Sa aflam imediat.

Ce obiective te poate ajuta AdWords sa atingi?

La fel ca multi oameni, AdWords iti ofera sansa de a aparea primul in rezultatele cautarii, dar stii cu adevarat in ce mod cautarea platita te poate ajuta sa iti atingi obiectivele afacerii tale?

  • Iti creste notorietatea

Poti utiliza Google Adwords pentru a-ti promova produsele sau serviciile, marca, compania, site-ul web, pentru a-ti imbunatati vizibilitatea pe internet.

  • Generezi trafic calificat

Doresti mai multe vizite pe site-ul tau web? Publicitatea pe Google este o solutie excelenta pentru cresterea numarului de vizitatori cu avantajul suplimentar de a fi mai calificati.

Impreuna cu paginile de destinatie eficiente, aceasta crestere a traficului calificat va duce la o crestere a numarului de clienti potentiali. Intr-adevar, daca paginile tale de destinatie sunt bine optimizate, acest aflux de vizitatori „buni” iti va aduce mai multe cereri de oferte, contacte, vanzari..

  • Vinzi produsele sau serviciile tale

Ai un site de comert electronic si doresti sa iti cresti vanzarile? Publicitatea AdWords iti permite sa atingi acest obiectiv.

  • Incurajezi utilizatorii de internet sa te contacteze telefonic

Daca doresti sa iti sporesti apelurile telefonice sau mesajele text de la potentialii clienti, publicitatea pe Google Adwords este ideala.

  • Incurajezi utilizatorii de internet sa iti utilizeze aplicatia

De asemenea, poti face publicitate pe Google daca obiectivul tau este de a determina oamenii sa descarce aplicatia.

  • Incurajezi utilizatorii de internet sa vina la firma ta

Obiectivul tau de marketing poate fi, de asemenea, cresterea numarului de vizite la magazin datorita anunturilor publicitare. Aceasta se numeste in engleza „Drive to store”.

0 Shares
You May Also Like