Cum te pot ajuta recenziile online?

Cum te pot ajuta recenziile online?

0 Shares
0
0
0

In conditiile in care iti doresti sa incepi o afacere online, sau mai bine spus un magazin online, trebuie sa cauti pe un blog dedicat comertului electronic, informatii despre cum poti avea un magazin online de succes.

Succesul unui magazin online cu siguranta consta in numarul vanzarilor, asa ca in cazul in care iti doresti vanzari mai multe, trebuie sa aduni cat mai multe recenzii.

Mai mult ca sigur, in clipa de fata daca accesezi un magazin online pentru a-ti cumpara unul sau mai multe produse, cand vei intra pe pagina produsului respectiv, pe langa informatiile despre produs, vei putea sa descoperi si recenzii ale acestuia.

In cazul in care produsul corespunde cerintelor, cu siguranta clientul lasa o recenzie pozitiva. Ei bine, de precizat este faptul ca atunci cand detii un magazin online, daca ai un numar mare de recenzii pozitive, cresc considerabil sansele de a avea vanzari mai mari.

In urma unor studii efectuate de catre agentia de marketing Webrepublic, reiese faptul ca produsele care au parte de recenzii online pozitive sunt cu 200% mai cautate decat produsele care nu au recenzii, sau care au recenzii negative.

Din acest motiv, reprezenanti ai magazinelor online, dupa ce clientul isi primeste coletul, revin cu unul – doua mailuri, pentru a cere parerea clientului cu privire la produsul primit, iar clientul este invitat sa lase o recenzie.

Exista insa si situatii in care magazinele online au parte de recenzii negative venite din partea clientilor. De precizat este ca o recenzie pozitiva atrage mai multi clienti spre un produs, iar o recenzie negativa indeparteaza clientii de un produs.

Lipsa seriozitatii si ignorarea recenziilor negative este un motiv pentru care magazinul online poate ajunge sa inregistreze pierderi foarte mari. In momentul in care un anumit produs primeste o serie de recenzii negative, reprezentantii magazinului online cu siguranta trebuie sa faca verificari, pentru a vedea ce este in neregula cu produsele livrate.

Un magazin online care se respecta, face tot posibilul pentru a-si repara greseala, asa ca de exemplu, cei care cumpara un ceas de mana de la un magazin online, iar ceasul ajunge cu cureaua rupta sau cu sticla sparta la client, acesta cu siguranta lasa o recenzie negativa.

Ei bine, in cazul in care situatia neplacuta s-a produs din cauza unei neglijente a reprezentantilor magazinului online, care au impachetat produsul si l-au livrat, ar fi indicat sa i se ofere clientului posibilitatea de a returna produsul, si de a-si primi banii inapoi, sau un alt produs la schimb.

In acest fel, cu siguranta o recenzie negativa se va transforma intr-una pozitiva, iar mai multe recenzii negative care se transforma in recenzii pozitive, vin cu un mare plus pentru magazinul online.

Asadar, chiar daca pare un lucru lipsit de importanta, cateva simple recenzii pot ajuta un magazin online sa comercializeze mai multe produse, sau pot deasemenea sa contribuie la blocarea vanzarilor unor produse, pentru ca oamenii se informeaza inainte de a cumpara unul sau mai multe produse de la un magazin online, iar recenziile le sunt de ajutor.

0 Shares
You May Also Like